The magic of the number onehundred

Ni som läst den här bloggen rätt ofta, eller ni som kommit in nu på slutet men ändå kämpat er genom några inlägg bakåt i tiden, minns kanske att jag skrev att den dag jag har hundra läsare så lägger jag förmodligen ner bloggen.

ONE BLOG TO RULE THEM ALL

Jag måste erkänna att jag skrivit mer än vad jag egentligen trodde när jag startade upp den här bloggen i maj förra året. Då hade jag kanske trott att jag skulle skriva två, tre inlägg per månad. Bara den senaste veckan har jag skrivit så många.

ONE BLOG TO FIND THEM

Jag vill även passa på att tacka er som har läst mina oftast bittra inlägg. Jag skulle förstå om ni efter ett eller två besök tyckt att det var tråkig läsning. Men trots det har jag alltid haft en trogen läsarskara, som på senaste tiden blivit allt fler. Jag har säkert trampat på några tår också. Någon som läser min blogg måste ju vara troende och jag har ju förmåga att hacka på religion. Eller politiker. Men aldrig har jag fått någon kommentar att någon läst något opassande.

ONE BLOG TO BE READ BY ALL

Och slutligen. Under perioden från maj 2007 till dagens datum den 18e februari 2008 så måste jag säga att de roligaste inläggen var de då jag rankade de fem roligaste stunderna under gymnasietiden. När man tänkte igenom de tre åren kom man även på en massa guldkorn som förgyllde dom dagarna, men ändå inte fick plats på listan.

AND IN DARKNESS PUT A SMILE ON THEM

Så 100 läsare var det.
Men ni som tycker det är tråkigt att jag kommer lägga ner bloggen behöver inte bli det än.
Jag kommer nämligen fortsätta. Den högsta besökssiffran jag haft hittils var 20.
Jag ville bara lura er lite.
Ha det gott allihopa. Jag har 30 timmar House att se på så jag vet att åtminstone jag kommer att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0