De två Kycklingarna

Ytterligare en dag på jobbet, förmodligen den jobbigaste hittills.
Började med att jag, Karin och Patrick gjorde klart de sista trettio Loreal-ställen. Sedan kom det jobbiga.
Det visade sig att de inte berättat för oss att en viss bit skulle vara med, så det vara bara att riva upp tejpningen, sätta ner de små kartongbitarna och tejpa igen kartongerna igen. Det var tur att de skulle sitta på den översta av de tre hyllorna, men i vissa lägen var det så trångt att det skulle vara större svängrum i en oöppnad sardinburk.
image34
Problemet


Var lite hurtig när jag kom hem från jobbet, stack ut och sprang direkt. Bara fyra kilometer, men det är alltid nått.

Är 174 centimeter lång, vilket betyder att jag växt cirka 50 cm sen jag började gymnasiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0