Happy war(X-mas is over)

Åh, vad det är skönt med helg. Men kommer jag undan kartonger? Nähä, inte alls. Ska in på vinden, ta ut kartonger som ska fyllas av julprydnade och sen ska jag krypa in igen...
image37
Så ser jag ut när jag kryper inne på vinden.

Lite lustigt om den där bussen som körde i diket igår. Den person som upptäckte det och ringde polisen hade, enligt radio, sagt att det "såg lite misstänktsamt ut". Lite? Anser den personen att det är normalt med bussar i diket?

Såg filmen Honey igår på fyran, den var faktiskt bra. Och Jessica Alba var med... Men missade slutet, något som vet vad som hände?

Bäst på teve:
SVT1: Morden i Midsomer
SVT2: Studio 60 on the Strip
TV3: Shark
TV4: House
Kanal5: Vänner
TV6: Scrubs

Bäst: House


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0