In Soviet Russia blog writes you

Ytterligare en dag på jobbet.
Har lärt mig limma, går förbannat bra. Har också lärt mig att lim är varmt och bränner igenom tejpade handskfingrar, ingen rolig läxa.
Nu är iallafall OLW färdigt... för tillfället.


Ytterligare en vecka

Skrev inget blogginlägg igår, så får man ett sms där en person saknade det. Inte visste jag att mitt så kallade liv var så intressant.

Jag innehåller små delar av Joakim von Anka och lejonet i "Trollkarlen från Oz". Snål och omodig.

Idag har jag återigen varit lite hurtig, ute och sprungit fyra kilometer till. Förra veckan tog det cirka 22-23 minuter, idag tog det cirkus 19 minuter. Så är nöjd med det.

Hur tänkte juryn på idrottsgalan när man utsåg Anja Pärson till årets kvinnliga idrottare? Ett år består av 365 dagar(Eller 366 men förra året var det 365). Hon tog tre medaljer i VM så säg att det var fyra dagar. Vad gjorde hon för bra resultat de andra 361 dagarna?

Match mot Norrsundet i helgen. Favorit i repris?

För er som inte förstår...

Ibland är man lite puckad och ett tecken på att man sitter lite för mycket vid datorn eventuellt.
Läste på text-tv imorse "Messenger passerar Merkurius". Det första jag undrade då var vad Merkurius var för chattprogram och varför SVT berättade det... Men det var tydligen en satellit som passerade planeten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0