I've made my choice

Tralalalala vintern är här just nu iallafall i och med att det ligger snö på marken som ser ut att stanna åtminstone över natten, kan man hoppas. Tänk att det inte ens hann bli februari innan snön kom, det hade jag aldrig kunnat tro...

Allsvensk premiär i mars känns ju väldigt lockande.

(Ni kan hoppa till nästa parantes om ni vill, inget vettigt att läsa av det jag skrivit imellan).
Jag har kommit på att det är onödigt att jag skriver vad jag gjort på jobbet om inget speciellt hänt. Det tar bara utrymme som ni är tvungna att läsa om jag skriver onödiga saker för ni tror ju förmodligen att jag skriver något vettigt om jag maler på i en lång mening eller ett stort stycke, men så är väldigt sällan fallet utan istället gnager jag bara på om olika orsaker som gör att jag skriver det här långa stycket bara för att se ifall ni verkligen är så korkade att ni läser hela även fast jag i början sagt att det är onödigt för er att läsa.
(Stavade onödigt ondögit flera gånger i senaste meningen innan jag ändrade till det mer korrekta).
Behövde bara sprätta en låda idag, en stor förbättring.

Hur kunde Gert Fylking få en varning för att han sa det som alla andra tycker och tänker? Carola(Förlåt mig ifall du läser det här pappa) är blåst och världen hade varit bättre utan hennes korkade uttalanden och hon är en religiös kvacksalvare.
Ni som inte anser att hon är blåst kan leta upp en artikel om vad hon nästan gjorde på presskonferensen för Melodifestivalen förra veckan.

ALEX SCHULMAN!!!
image53

(Bild från www.mixmegapol.se)

Den dag då jag har minst 100 unika läsare ska jag fundera på att sluta blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0