Just like Garfield

Vad jag hatar måndagar. Först och främst måste man efter att varit uppe relativt sent och sovit ut under helgen kliva upp förbaskat tidigt. Så då går man i bästa fall runt som en halvdöd(halvlevande?) zombie.
Sen är det oftast segt att jobba när man går runt som i en dvala. Det är tur att det alltid finns något att göra på jobbet och att man slutar hyfsat tidigt.
Idag fick man först hjälpa till med att limma ihop något till någon norsk(kan även vara dansk, men texten var läsbar så tror de var norsk) telefon...öh...tjossan.
Sen fick jag gå över till ultraförlaget igen, och eftersom att det fortfarande inte finns några grå/silverfärgade hyllor så var det bara att jobba med de blå.

Har genom kontakter lyckats få tag på Carola och Andreas Johnsons bidrag till Melodifestivalen. Hade det inte varit för att jag gillade Andreas skulle jag sprida den vidare...

image46
image47
image48
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0