Out of ideas

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva idag. Känns rätt ointressant att berätta att jag idag har vikt kartonger. För övrigt var det en rätt seg dag på jobbet, vet inte varför. Kan ju vara därför att det var lite brist på de kartongdelar som vi behövde...
Men annars trivs jag faktiskt väldigt bra där. Trevliga arbetskamrater, lite mycket P4 men...
Och kan man klaga på torsdagseftermiddagenshumor?
Alla barnen åkte pulka utom Bob
Hur långt är det mellan Nya Zeeland och Australien? Någon centimeter på min karta(Kan ni gissa vem som svarade så...).
Lim luktar gott, men man blir yr av det.

Varför står det aldrig något positivt om Hemlingby i tidningen? Först var det att Hemlingbybussen skulle försvinna(Idiotpolitiker), sen var det att Hemlingbyskolan kan komma att läggas ner(Idiotpolitiker) och idag stod det om inbrott i fyra radhus i mitt kvarter(Proffstjuvar).

Fick äntligen min dator igår. Om den är bra? Kan inte svara på det, är något knas med installationen så jag kan inte använda den...

Ett tecken på att hjärnan inte arbetar i slutet av jobbveckan(Förutom Messenger-Merkurius incidenten).
Drömde inatt att jag var inne i någon byggnad och helt plötsligt så började en klocka att ringa. Höll för öronen och hoppades att det skulle sluta, men det gjorde det inte.
Jag vaknade, och höll händerna över öronen. Men ringandet försvann inte, för det var min väckarklocka som lät.

Ingen grattade mig på min namnsdag igår. Lite dålig stil känns de som. Men ni får en ny chans om två dagar. Så då är det bäst att ni gör det!

image41
Smaskens

"Datorn har oväntat startats om eller så har ett oväntat fel uppstått. Det går inte att fortsätta installera Windows. Om du vill installera Windows ska du starta om datorn genom att klicka på OK, och därefter starta om installationen."
Någon som har en lösning? Har en HP DV9645, med WIndows Vista.




Adam förlorade imorse, blev av med 100 kronor





Kommer att försöka ändra på designen av bloggen, så ni får ursäkta ifall det kommer se, som de säger i USA, "Totally fucked up".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0