The game of What

Woho! Det är fredag imorgon, bara en dag kvar att arbeta, sex timmar, fem och en halv timme att jobba.
Det blev lite fel med Adidas-lådorna(Dom som jag sprättade cirkus tio av igår) och det var inte mitt fel, eller nån annan på firman. Det var skönt att det inte var mitt fel. Förutom att jag tydligen glömt lägga ner i två-tre lådor till...

Lekte en ny lek när jag cyklade hem i snön. Gissade ifall det var en kille eller tjej som jag mötte. Vissa var ju helt solklara, men det fanns även några tveksamma. Och jag kan ju inte stanna upp och fråga ifall dom är kille eller tjej direkt.
Då tar det längre tid för mig att komma hem nämligen.
Men den leken blir nog lättare i sommar. Då kommer de rosa kläderna fram ur garderoben och brösten tittar fram bakom den minimala klädseln. Och sen har ju tjejerna också kläder så man kan känna igenom dom.


OLW Sourcream & Peppar-chips finns nu att köpa på Ica Maxi. (Jag hoppas OLW ser det här så jag skulle kunna få en liten sponsring eftersom jag nämt deras extremt goda chips ett flertal gånger*blinkblink*).

Jag har blivit omnämd på två bloggar den senaste månaden.
Först på larss00ns.blogg.se där hon rekommenderade min efter min lilla utläggning om Merkurius och Messenger.
Sen blev jag även kallad "herr bitter" på borror.blogg.se bara för att jag ansåg att hon var mer gnällig än mig när hon skrev. Och det är hon, kolla bara! Gnäller på allt och alla, jag har åtminstone en gräns. Håller mig vid puckade politiker, religiösa reliker och muppiga moderater... för det mesta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0