En grå dag har sett sin början

Eller, egenkligen så började den för åtta timmar och trettionio minuter sedan. Men då låg jag och sov. Fast det gjorde jag ju inte heller. Men det var natt då. Så dagen hade inte börjat. Det var en bra förklaring, det kör vi på.

Ja, det är grått ute just nu. Eller mörkvitt kanske är en mer passande beskrivning. Men det regnar inte vilket jag är tacksam för. Regn är oftast lika med jobbigt.
Sitter just nu i en gammal innebandytröja och mina turkosa shorts med röda blommor. Känner mig såååå sexig.

Om det är någon som undrar så har jag inte mycket planer för den här dagen. Fotboll ikväll, Gefle - Kalmar.
Fram tills dess har jag noll planer. Blogga antagligen, se på tv förmodligen. Ut och cykla troligen.
Låter spännande va?

Kom med en idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0