Holmsund: I säng med Sesse

Nu är det inte som rubriken låter. Utan här har jag bara tänkt en kort redovisning över vad jag sov under den vecka som spenderades i Holmsund/Fredrika/Åsele.
På åtta nätter sov jag på fyra olika ställen.

Söndag: Mosters lägenhet, Holmsund - Luftmadrass
Måndag: Mosters stuga, Lill Lövskär - Bäddsoffa
Tisdag: Mosters stuga, Lill Lövskär - Bäddsoffa
Onsdag: Mosters stuga, Lill Lövskär - Bäddsoffa
Torsdag: Mosters stuga, Lill Lövskär - Bäddsoffa
Fredag: Morbrors hus, Fredrika - Luftmadrass
Lördag: Kusins hus, Åsele - Luftmadrass
Söndag: Morbrors hus, Fredrika - Luftmadrass

Jag hade några  sköna nätter i bäddsoffa och några mindre sköna på luftmadrass.



Kommentarer
Postat av: kristin

svar: vilken film :D ?



haha, såg ju .. hum. inte så jäkla skönt ut ;o

2008-07-29 @ 12:28:55
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: okej, den har jag aldrig sett ;).



förstår det. ;o du måste ju nästan fått ont i ryggen efter ha sovit på den där madrassen ;o

2008-07-29 @ 12:40:57
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0