På cykeluppdrag

Godmorgon.
Nyvaken är jag nu. Blev inte så speciellt jättemånga timmars sömn. Sju - åtta ungefär. Vilket räcker iochförsig.

Solen skiner ute just nu och det måste vara positivt. Är inte mycket negativt som kan komma med sol. Förutom torka, skogsbränder, hudcancer och sånt. Men vi ska inte vara negativ en dag som denna. Istället ska vi vara positiva. Och är man inte positiv kan man åtminstone låtsas så man inte förstör någon annans dag.

Själv har jag som vanligt en planlös dag. Troligen så blir det antagligen en cykeltur ner på stan. Ska kanske köpa ett minneskort till kameran som jag kan använda som mitt eget. Men vi får se... Slutar väl med att jag tar min vanliga cykeltur stan -> Boulognern -> Stan -> Hem. Så vill ni träffa mig är det på någon av dom där ställena ni ska leta.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det var snygga bilder :)

2008-07-12 @ 10:58:06
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0