Vad har hänt med alla idoler, del 3

Del 1
Del 2

Ja, vad har hänt sen senast jag skrev om "idolerna".

Nu ska vi se här. Måns har skaffat känd flickvän.
Ola har uppträtt på Sommarkrysset och kommer till Gävle om någon vecka.
Amanda, tvåan i år, har uppträtt på Skansen och har en bra singel i Amarula Tree.
Daniel Lindström däremot har jag hört noll om. Minns ni inte vem det är? Han vann första året. Och sitter nu i en lägenhet i Umeå?
Idolen med snyggast namn, Sebastian, har försvunnit han också... Vart tar alla vägen? Clabbes källare?
"Hårdrockaren" Markus Fagervall har däremot helt bytt bana. Han är aktuell för konståkning i tv4! Det ni.
Den snyggaste Idol-vinnaren hittills, Agnes, har försvunnit hon också... Hm, hur kan dom gömma sig?

Sedan har vi den enda idolen som besökt min blogg. Marie Picasso. Vart är hon? Trots att hon var den som vann har hon inte synts till alls. Jag har bara hört en låt från henne, och det är segerlåten i Idol. Var det hennes medverkan i Sing-a-long som knäckte henne? Spännande. Och Marie, om du tog illa upp för det jag skrev så kan jag åtminstone hälsa att alla två i din fanclub ställde upp och kallade mig bland annat "humorlös, inskränkt idiot". Gulliga fans du har =)

Så avslutar vi det här med den populäraste från första året. Mr fd Brace-face, Darin. Efter att det hade varit tyst om honom i år så har han nu fått upp farten rejält. Tyvärr är det på fel sätt. Det är inte så optimalt att köra 140 km/h på en väg där det är tillåtet att köra som mest 110 km/h. Men han hade antagligen köpt ny bil och ville vara säkert på att han inte lagt "Money for nothing".
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2881253.ab

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaaa, Måns är ju ihop med världens sötaste och goaste Marie Serneholt :D :D :D

2008-07-12 @ 17:47:01
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0