Genteknik och jämställdhet blir männens död

Shit, vad inaktiv jag varit här. Inte skrivit något ordentligt på... ett tag. Men jag har liksom... ingen lust. Att skriva. För tillfället. För bra väder, inget att skriva om osv. Spännande va?
Men kan väl kasta in nån lite kort idiotisk tanke jag har haft så jag har något att fylla ut med åtminstone.

Det finns två saker som är på väg eller redan har införts i dagens samhälle som kommer att göra killar, pojkar och män så gott som överflödiga.
Det första är genforskning, såsom konstbefrutkning. Kan tjejer bli gravida själva är dom inte i lika stort behov av oss pojkar/killar/män för att bli det. Då räcker det med att låsa in ett par i en "fabrik" för att producera ni-vet-vad.

Den andra saken som kommer få oss överflödiga är jämställdhet. Om flickorna/tjejerna/kvinnorna får lika mycket betalt som männen, vad ska dom med oss till då? Då drar dom ju in själv till hushållskassan.
Och vad ska vi göra då? Diska? Har du nånsin sett en kille som diskat bara för att? HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0