Vad ond jag känner mig...

Ja, jag känner mig ond.
Var nere på stan efter en fin cykeltur och när jag gick förbi en löpsedel från Aftonbladet och fick se det här:


Vad gör jag? Känner sympatier för att hon drabbats av en livshotande sjukdom(även fast tidningar brukar vara extremt bra på att förstora upp småsaker. Framförallt på löpsedlar)?
Nej nej. Jag börjar nästan skratta. Ja, jag är ond ni behöver inte påpeka det ni cirkus 20 personer som läser det här. Men det faktum att hon, precis som Carola, inte verkar vara någon som har speciellt många hästar i stallet gör det faktum att ordet "hjärna" känns roligt. Så istället för att sympatera speciellt mycket så gick jag runt och hittade på lite elaka "skämt". Som jag inte kommer skriva här. Lite respekt... fel ord... synd om henne tycker jag.

Kanske borde läsa artikeln och se vad det handlade om. Nä, roligare såhär. Inte förstöra min humor nu.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2820839.ab

Kommentarer
Postat av: kristin

simon och jag såg dig när du cyklade idag, när vi satt och käkade på 9an ;D

2008-07-03 @ 23:57:17
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Mr Crazy

Du om någon verkar ha brist på hästar i stallet

2008-07-07 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0