Drömmarnas tid

Hade en rätt konstig dröm inatt. Och eftersom att bloggen är till för att skriva en massa skit i så tänker jag berätta om den så kan någon hobby-drömtydare hjälpa mig kanske.

Iallafall. När vi åkte ut till stugan i torsdags så tog jag med mig en bok, Kampen om Järntronen. Den har jag läst kanske fyra kapitel av och tycker än så länge att den är totalt värdelös.

Inatt drömde jag om den. Inte att jag var med i handlinge av boken, utan det här:
Jag var tillbaka på Polhemsskolan. Lektion i svenska med Britt. Och det var bokrecension! Alla satt där och berätta om sina böcker. Och sen var det min tur, och jag hade ju knappt läst något.
Så då sa jag: "Det är mycket konversationer och namn åtminstone."
Sen tog någon annan över och berättade allt om boken. Jag kanske skulle lyssnat, hade jag sluppit läsa boken. Hehehe.

Men jag har aldrig inte läst klart en bok jag börjat på. Så är bara att hugga i. Är "bara" 700 sidor kvar.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får försöka löneförhandla ;)

2008-06-22 @ 12:56:13
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Och fylla 22 kan du ju inte göra hur som helst :/

2008-06-22 @ 13:13:53
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej, det låter bra.

Här är det inte så soligt, det regnar.. Så jag blir nog inne. Jag har packat lite idag och ska måla naglarna nu! :)

2008-06-22 @ 14:42:02
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0