Joggelijogg

DAGS FÖR MIG ATT SLUTA BLOGGA? RÖSTA HÄR!

Då är dagens joggingtur för mig avklarad.
Som vanligt så sprang jag tvåan. Som ovanligt så sprang jag åt rätt håll, men gick uppför mördarbacken vilken skulle helt klart ha mördat mig så jag inte kunde springa ytterligare ett steg till. Men det överlistade jag.
Börjar kännas bättre att springa nu. Klarar av att springa de resterande 1200 metrarna utan några större problem. Kanske dags att snart börja springa en längre sträcka, typ tvåkommafemman eller trean.


Så ser det ut när jag springa.

Nu tror jag duscheliduschen ropar, på återskrivande.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Duscha lugnt! ;)



I stora drag så var jag förbannad på min ena syster :)

2008-06-24 @ 13:26:41
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0