Måndag 10.00-11.00

Har varit en oaktiv timme får man nästan säga.
Åt frukost, två lingongrova med smör och messmör. Oturligt nog så har vi bara bregott hemma för att RR vägrar använda Becel då han tycker att det luktar konstigt... Och att försöka bre ut bregott på en macka direkt efter att man tagit ut det ur kylskåpet är ju verkligen inte det lättaste man kan göra. Så mina mackor hade en lite klump med smör mitt på men inget ute på kanterna. Hade mycket messmör för att jämna ut det.

Efter frukost gick jag tillbaka till sängen och la mig för att kolla mer på tv. Blev lite Angel, lite Jay Leno.
Och nu ska jag hitta på något annat. Vad det blev får ni höra om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0