Måndag 19.00-20.00

Har sett på sista avsnittet av Vänner. Vad jag älskar den serien. Tror aldrig att det kommer att komma något bättre. Inte ens House är i närheten av det. Hade jag varit lite mer känslosam(läs tjejig) hade jag förmodligen börjat gråta, men nu är jag inte känslosam(läs tjejig) så det gör jag inte. Riktigt synd att det inte kommer några fler säsonger, men det finns iallafall tio stycken att kolla igenom. Hittills så äger jag två, den första och den sista. Får införskaffa mig de andra också och titta när vädret blir så där typiskt svensk sommar.

Nu är FIFA 99 installerat också, men fungerar inte. NO! Jag hade sett fram emot att få spela det. Filma lite och göra lite Q-tacklingar. Men det vägrar starta. Någon som har ett tips på hur jag kan få igång "skiten"?



Kommentarer
Postat av: kristin

haha hur orkar du ;P

2008-06-16 @ 20:44:46
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: emma

hur kunde man INTE börja gråta till det ? :'o

Jag gjorde det iaf (a)

2009-01-03 @ 14:32:54
URL: http://wajkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0