Nu stänger fabriken

Japp, nu stänger fabriken.
Inte bloggen, det behöver ni inte oroa er för.
Däremot så kommer jag, för åtminstone ett tag framåt att INTE göra några headers. Jag har ledsnat nu på slutet och känner att jag inte har någon lust att göra åt andra.

Så ni behöver inte fråga om jag kan göra åt er.

Jag kommer skriva ett nytt meddelande när jag känner att jag är "fit for  fight".
Under tiden om ni vill ha något snyggt så kan ni höra av er till typ Matilda Hammar, hon gör såna har jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, okej då. Då får du inget pris för det ;)



Nej, solarium är för proffs ;) Inget för amatörer med andra ord.



Men uuusch, äcklig du är :P

2008-06-23 @ 16:12:11
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0