Regnväder och sidledspassningar

Vilken halvtrist väder det har varit idag. Mest för att det växlat så förbaskat mycket. Sol - mulet - sol - regn osv.
Till exempel så när jag var på väg till Hemlingby Köpcentrum för att kolla om jobb på Hemtex(Hade inget jobb åt mig, suck) så var det sol när jag cyklade iväg. När jag svängde in på Biodlarvägen så började det droppa. När jag var vid backen upp till Hemlingby Köpcentrum så började det ösa ner. Var bara att trampa fort som satan för att komma under tak. Och under tak så slutade det regna...

Nu på kvällningen kommer det bli fotboll. Just nu är det Spanien - Ryssland. Och ikväll blir det Sverige - Grekland.
Och om den matchen har jag bara en enda fråga: Vad fan gör Daniel Andersson i den svenska startelvan? Vi har Tobias Linderoth(matchovan, men betydligt bättre ändå) och Kim Källström(Ordinarie i franska mästarna i Lyon). Men Lars Lagerbäck väljer Daniel "Passar aldrig framåt" Andersson istället. Har han redan gett upp?

Kommentarer
Postat av: ella

inte långt tills d börjar nu=)

2008-06-10 @ 19:59:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Yes det är oerhört stor skillnad :)

Illustrator går liksom ut på att binda ihop banor. Dessa banor består av punkter med linjer emellan och punkterna går att flytta ifall fu vill ändra en form i efterhand osv.

I photoshop går det ju inte att ändra form när du väl gjort en (bara genom att sudda och lägga till, vilket är omständigt) :)

2008-06-10 @ 20:37:21
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0