Slappar-Sesse

Har spenderat nästan hela helgen i stugan i Hedesunda. Åkte buss från civilisationen igår klockan 12.13 kanske den gick från Polhemsskolan. Rubbade Runar ville kliva av i Finnböle för att han hade någon svettchock, den mesen. Själv tyckte jag att det var svalt och skönt på bussen. Satt med mina grymt snygga och billiga solgalsögon(hittade dom i kassan på Hemlingbybadet när jag jobbade där) och lyssnade på soundtracket till Harry Potter och fången från Azkaban och Harry Potter och den Flammande Bägaren.

Ute på stugan har jag inte gjort så mycket, vilket i och för sig inte är det minsta ovanligt att jag gör väldigt lite när jag är där ute. Brukar klippa gräsmattan men nu är pappa med i någon stegjakt på jobbet och då ser han till att klippa gräset så att han får steg.
Så Sesse fick helt enkelt ligga och slappa i hängmattan. Och jag gjorde det utan att klaga!

På kvällen var vi ute och gick och jag lekte lite med kameran. Fick någon bild som såg bra ut, enligt mig iallafall.
Och såg på fotbollen. Som jag ska göra nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0