Tack för er tid...

Rösterna är nu räknade.
Först av allt så vill jag tacka för det här året jag bloggat. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle börja med det då jag helt enkelt egeklingen har ett väldigt ointressant liv.

Och tja, jag är ingen person som gillar att mala på. Det jag vill säga är väl tack...








...men tro inte att ni blir av med mig! Hela sex personer röstade, ingen tyckte att jag skulle lägga ner.
Så jag fortsätter. Ni som inte gillar mig(jag tittar på er två i Marie Picassos fanclub), har missat er chans. Men ni får en ny när jag passerar drömgränsen 1000 unika besökare. Och om det tar lika lång snitttid som det tog för mig att få 100 besökare så får ni rösta om nio år.

Och detta firar jag genom att lägga ut en ny design. Ser ni ingen skillnad mot tidigare så tryck på F5 så borde allt lösa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0