Brända fingertoppar

Godmorgon. Har trots fiaskot igår kväll(Ja, det är ett fiasko) sovit bra inatt. Lite segt att somna, var varmt på rummet trots att jag hade haft fönstret öppet sen typ ungefär sju. Men men. Helt kräsen är man inte. Igång med propellern i taket så blir det bättre.

Fick en smärre chock imorse. Jag blev väckt(Det är inte chocken, brukar bli väckt) av mamma! Hon som inte väckt mig på hur länge som helst kom in halv nio och väckte mig! Halv nio! I och för sig ställer jag väckarklockan på åtta. Men å andra sidan så brukar jag stänga av den efter någon snoozing och somna om för att vakna innan tio. Vilket betyder att jag skulle vara vaken nu ändå. Så egentligen var allt det här väldigt onödigt att skriva. Men måste ju skriva här på bloggen så det var nog lika bra att jag skrev om det för annars hade jag haft väldigt lite att skriva om nu på morgonen. Vojne vojne.

Anledningen till att hon väckte mig var att hon tyckte inte att jag skulle sova bort dagen. Det var den officiella versionen åtminstone. Den inofficiella versionen däremot var att hon behövde hjälp med att hämta tvätten. Så den får jag väl ställa upp för. Är nog något plagg som är mitt av de tvättade. Hoppas jag.
För jag brände fingertopparna när jag tog ut handdukarna från torktumlaren. Det finns inga synliga skador, men det sitter djupt i själen den smärtan(Lät så där lite töntigt det där, Rubbade Runar kommer nog att anmärka på det).

Kommentarer
Postat av: Lexie

hahaha :p

åh tackar :)



haha vad gulligt av din mamma att väcka dig :p

2008-06-19 @ 10:17:13
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, det förstår jag. Jag kan ju bara spagat. Jag vill kunna plocka upp mitt ben, gå ner i split.. U name it. Så jag får öva.



Ja, Sverige spelade urdåligt!

2008-06-19 @ 10:29:25
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lexie

tackar :)

hahaha, skulle min mamma väcka mig när jag hade sommarlov skulle jag bli rasande :p

2008-06-19 @ 10:35:38
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0