Zombie-Zezze

Godmorgon, och nu struntar jag i att klockan är tjugo minuter över två.
Har inte varit så pigg idag på förmiddagen och det beror till stor del på att jag var uppe inatt och såg den sjätte Stanley Cup-finalen mellan Detroit Red Wings och Pittsburgh Penguins. Detroit vann matchen med 3-2, Henrik Zetterberg gjorde det avgörande målet och fick även ta emot Conn Smythe Trophy som "Mest värdefulla spelare i slutspelet". Och Nicklas Lidström blev förste europeiska lagkapten för ett NHL-lag att lyfta Stanley Cup-bucklan. Vad mycket roligare det är att se på NHL-hockey. Mycket mer fart, skott och tacklingar än den så kallade svenska Elitserien.

Matchen tog slut klockan fem, så jag la mig efter det.
Och blev väckt runt nio av mamma för jag skulle med henne ut till stugan och lämna lite mat inför helgen. Har varit rätt trött och hade svårt att hålla ögonen öppna när vi handlade på Maxi.

Men nu mår jag helt okej. Lite hungrig bara, men det kan man ju faktiskt lösa rätt så enkelt.

Och inne på IKEA plockade jag på mig en ny penna. Sweeeeeeeeeeeet.

Kommentarer
Postat av: Jen

japp helt okej måste jag säga faktiskt :) varmt och skönt :D

2008-06-05 @ 16:20:04
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0