Akupunktur

Nu har jag varit iväg på dagens lilla äventyr. Trodde jag skulle få massage men bidde bara akupunktering(?). Var väl inte jätteskönt att få nålar intryckt men var inte helt fel att ligga på massagebänken med en värmelampa. Hade det inte varit för att tummen domnade så hade jag nog somnat. Men var tvungen att koncentrera mig på att så försiktigt som möjligt byta läge på tummen för rörde jag mig för fort så värkte det. Sensmoralen i sagan är: Om du har nålar intryckta bland muskler och nerver ska du inte röra dig fort.

Har återbesök på tisdag, för så vad som händer då.
Och för er som undrar. Akupunkteringen är inte på grund av magen(inte i detta steg iallafall) utan på grund av domningar i armen.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0