Arbets-EKG

Så har man varit iväg på sjukhuset. Nyss hemkommen och har tagit en dusch, sitter i soffan och ser på Jay Leno/Våra värsta år.

Testet på motionscykeln var väl inte jätteroligt direkt. Först fick jag svara på några frågor innan jag blev uppkopplad till EKG-maskinen. Fick sen sätta mig på cykeln och trampa, skulle hålla mig på en fart runt 60(km/h?) och det gick väl bra. Problemet var bara att allt eftersom blev motståndet högre, men farten skulle vara detsamma. Klarade dock alla tio minuter även fast de sista tre var väldigt jobbiga.

Så fort jag var färdig var det bara att fråga efter en spypåse, men det positiva var iallafall att det inte kom något.
Resultatet av testet? Det är inget fel på hjärtat. Vilket är bra. Men lite dålig ändå.
Har den här veckan gjort två jobbiga test(gastroskopi i tisdags) och har inte fått veta vad det är, utan bara vad det inte är(hjärtat, magsyran).

Har extremt sexiga sugmärken på bröstet just nu. Efter plupparna till EKG-maskinen alltså...

Men men, man ska väl inte klaga...

Jag har placerat min blogg i Gävle på bloggkartan.se

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

2008-03-14 @ 11:38:03
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Björrssa

hoppas dom hittar skiten o fixar. så du kan komma tillbaka till oss o göra 300 pallar ultra. vi limmade saker idag me samma färg som din tröja o blir alltid påminda om dig när vi hör tommy körberg på radion. jag har undrat var du var men nu vet jag. krya på dig mannen! mvh björn

2008-03-14 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0