Desperat hemmafru

Fick ett ryck nyss och började bete mig som en hemmafru.
Först diskade jag, men var inte klädd töntigt med förkläde eller innebandyglasögon(Skratta ni, men så ser lillebror Rubbade Runar ut när han skär lök...). Samtidigt så lånade jag RRs Ipod och stod och diggade. Häftig pryl dom där, får nog skaffa mig en egen när min mp3 ger upp om någon månad; inte alltför starkt batteri på den nu. Men bra musik åtminstone.

Och nu ska jag ta och bädda sängen. Inte nyttigt för mig att vara hemma så här mycket. Blir ju huslig.

Och så missade jag det underbara avsnittet av "Actors Studios" när rösterna bakom karaktärerna i Simpsons var där... måste hitta det klippet på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0