Drömtydning

Någon som kan tyda drömmar? Hade en rätt annorlunda inatt nämligen.

Det började med att jag var ute och gick i kvarteret där jag bor. När jag skulle gå in på en tomt så ligger det en skunk där. Eftersom att skunkar luktar illa går jag därifrån.
Då blir jag jagad av tre barn som sprutar vatten på mig med en vattenpistol men jag får iväg dom genom att säga att det finns en skunk.
Sen när jag är hemma så ligger skunken på gräsmattan mittemot. Då kommer barnen igen, en av dom springer mot skunken men vänder om skrikandes när skunken börjar springa mot honom.
Vad betyder det? Att jag ska passa mig för illaluktande barn?

Kommentarer
Postat av: Frida

Du skrev att du var ute och gick i kvarteret där du bor. var gatorna tomma på folk? isnf betyder det tur i kärlek. Antingen att du har det eller att du kommer få det. Du flyr sedan från gården där skunken finns.Drömma att man försöker fly inför en hotande fara: Vara på flykt eller se flyktingar: din älskade är dig trogen. Kände du att det luktade illa, eller är det bara för att du vet att skunkar kan lukta? Om du kände att det luktade illa så betuder det : Lycka =) Att dom skjuter med vattenpistoler på dig VÅT" vara eller bli: du håller på att bli förälskad.
Det skulle behövas mycket mer detaljer för att göra en ordentling tydning. Tex, Hur var gräsmattan? Jättegrön o fin? Var dom där 3 barnen pojkar?
Du skrev sen när du är hemma, (?) gick du hem? låste du upp din dörr? Inte så lätt att komma ihåg detaljerna alltid :P men dom kan ha enorm betydelse. jaja, men som det verkar så är du förälskad. Eller precis håller på bli.

Lite kunde jag få fram iaf =) Lycka till med det då. kram / F

2008-04-01 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0