Early breakfast

En underbar känsla att vakna och vara helt täppt i näsan, inte den minsta lilla syrepuff kommer igenom. Ännu underbarare är det när man är för trött för att komma på det och få lite brist på syre... Men jag var igång med munandningen rätt snabbt.

Idag ska jag fortsätta med mina någorlunda konstiga vanor. Nu när jag varit hemma på dagarna har jaga fastnat framför "nya" serier som går på tv, bara för att ha något att se på(På morgon/vid lunch är det mest dom där korkade frågespelen och trista talkshower, bara Jay Leno som går att se på).
Just nu håller Star Trek på, snart är det dags för Stargate SG-1 som tydligen ska vara någon sorts klassiker(satt faktiskt och smålog lite igår när jag såg det) och efter det blir det troligen Smallville. Sci-Fi-maraton på TV6 det vill säga.
Men ska nog göra iordning någon macka först. Blir första gången på några dagar som jag äter frukost tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0