Efter regn kommer...

Kan börja med att säga att den nya designen troligen är klar nu. Ser ni ingen skillnad mot tidigare så tryck på F5.

Vilket väder. Snö och regn. Samtidigt.
Hoppas det blir bättre tills i eftermiddag, har ingen lust att gå ner till stan i det här vädret.

Har precis vaknat ur min Törnrosa-sömn och sitter och kollar på tv-serien My Family på kanal 9.

Lite lustigt egentligen. Carro säger att jag bara är bitter när jag skriver på bloggen, Åmot säger att jag är gnällig och Rubbade Runar säger att jag är djup...

Kommentarer
Postat av: Petra

Gå gärna in på min blogg och läs om Disney ur ett vridet genusperspektiv
:)

2008-05-09 @ 22:21:53
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0