Ett kort inlägg

Pensonärsgenerna i mig slog till under sista perioden av matchen mellan Brynäs och Malmö (Pavel Brendl kan man lita på) och jag knäppte över till Så ska det låta.
Och jag skrattade. I den första delen av programmet så spelar bandet ett intro och då ska man resa sig när man kommit på vilken låt det är.
I ena laget är det Kalle Moreus och någon dragspels-mupp. Så står dragspelsmuppen upp. Men när han sätter sig så sätter sig även Moreus ner. Men det hade jag inte märkt utan jag trodde han satt ner hela tiden, men han är ju inte så lång...

Men det roligaste i kort-tecknet som jag någonsin sett var faktiskt även det på SVT. För något år sedan var det ju en gala där man firade alla vinnare av Melodifestivalen.
Mellan firandet av artisterna på scen så hade man ett bord bakom scen där man intervjuade artister. Under ett avbrott hade man Kicki Danielsson där och hade man gett henne en yxa hade hon sett ut som dvärgen i Sagan om Ringen.

Har jag något emot korta? Jag vet en som håller med om att jag gör det iallafall. Men jag är snäll mot en kortare person, så det borde faktiskt jämna ut sig tycker jag.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: haha, ska ja välja canon för att de låter finare tyckeru? ;D njae, ja vill veta lite mer ;)

2008-03-29 @ 20:29:51
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

*snokar* ;)

2008-03-29 @ 21:42:34
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: kristin

menar du mig ;o ?

ja, min också;) (a)

2008-03-29 @ 23:47:46
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0