Fantastic one

Absolut fantastiskt.
Var ute på en promenad i måndags och gick då in på ICA Söder. Vid gaveln av en hylla står ett kartongställ för nötter från OLW. Inte så fantastiskt tycker ni nog. Men jag kände igen stället... För jag hade jobbat med den under tiden jag jobbat. Rensat skyltarna så dom inte sitter ihop flera stycken i ett stort ark; packat ner ställen från limningsmaskinen och lagt dom i en låda. Första gången jag ser något jag jobbat med ute i en affär(och med tanke på att det mesta andra jag jobbade med var sminkställ så är det nog det enda jag kommer se).
Så vill ni se ett fint arbete, gå in där.

Kass bild, jag vet. Men kameran på min mobil är inte bättre...

http://www.rowlingfanclub.se/?page=1&ID=2746
Häftigt!
Man kanske skulle anmäla sig för skojs skull. Kan väl inte vara alltför svårt egentligen, facit borde ju finnas i böckerna. Frågan är ju vad man har för nytta av det.
"Hej, jag söker jobbet som VD här."
"Vad har du för kvalifikationer?"
"Jag har läst en kurs på högskolan om Harry Potter."
"Jobbet är ditt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0