Gastroskopi

Så har man gjort sin "skådespelardebut". Var inte det roligaste jag gjort i mitt liv direkt. Först sprayade dom xylocain(som används mot kliande myggbett) i halsen och sedan fick jag lugnande medel.
Och sen började det o-roliga. Fick en rund plastbit att ha mellan tänderna och sedan började den snälla läkaren att trycka ner plastslangen. Det var inte trevligt, kände att den rörde sig i halsen, magen.
Jobbigt nog så hittade dom inget, allt var bra. Positivt, men efter att ha haft en plastslang som rotat runt i magen hade jag hoppats på att dom skulle hitta något.
Men hade extremt skoj efter alltihop. Låg och skrattade åt allt i ungefär en halvtimme. Borde bett om att få ta hem några sprutor med det där lugnande medlet. Satan vad jag skrattade!

Så på vägen hem från sjukhuset tog man en sväng in på Flanör och köpte en ost och skinkbaguette. Mycket gott eftersom det var det första jag åt på sju timmar. Och nu när jag kom hem tog jag och åt en tallrik med glass, strössel och kolasås. Mums.

Begåvat inlägg i debatten om Carola. "Många gillar inte Carola bara för att hon är kristen."
Nej, svenska folket röstade på dom andra artisterna för att dom är judar och muslimer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0