Godnatt

Har börjat göra om utseendet på den här bloggen nu men den är inte färdig. Ser ni ingen skillnad så tryck på F5 på ert tangentbord.

Klockan börjar bli mycket och jag ska strax gå och lägga mig. Ska nämligen upp och äta frukost imorgon innan klockan åtta då min "skådespelardebut" kräver att jag fastar i minst fem timmar. Och eftersom inspelningen börjar ett får jag äta senast åtta... Jobbigt men sant.

Det är trevligt nu när man går upp på toaletten mitt i natten, man får nämligen sällskap då. Nej, det är ingen människa som sitter där; det är Märta, Rubbade Runars hamster. Har man någon att prata med om man är psykiskt instabil.

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0