Hälsotips

Nu är man glad(om man inte räknar att RR är hemma, det är aldrig roligt. Försöker tigga till sig min pizza den lilla älgen). Har fått besked om att jag kommer få Office-paketet idag, trevligt. Slipper man sitta och skriva i anteckningar.

Nu har jag börjat se på House igen på dagarna. Och såklart sitter jag och skrattar. Kan inte vara hälsosamt, även fast det sägs att ett skratt förlänger livet. Så ett tips till er där ute som gillar livet och vill leva längre än depphögarna som går med så böjda ryggar att de kliver på fingrarna när de är ute och går så tycker jag att ni ska se på House och Boston Legal. Jag kan iallafall inte se ett avsnitt utan att skratta.

Kommentarer
Postat av: kristin

ja, precis ;) heehe :D

2008-03-17 @ 15:59:12
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0