Mmm... Semla

Åh, vad jag älskar House!

Rätt bra dag det här, om man bortser från trädgårdsslangen jag fick nerkörd i magen som jag fortfarande har ont i halsen av.
Har nu på kvällningen stoppat i mig en semla... Mmm... Semla...
Och började äta av en räkmacka men fick bara i mig en tugga. Mätt. Och så drack jag ett kallt glas CocaCola(TM) till. Smarrigt.
Nu sitter jag och ser på Top Gear, det enda bilprogram jag följer och som jag kan sitta och skratta åt. Fast nu på sistone har jag skrattat åt det mesta. Symptom på den sjukdom jag har? Borde nog kolla upp det, känns lite knasigt att skratta, eller det mer tjejiga alternativet fnissa, åt det mesta runt omkring mig. 

Kommentarer
Postat av: kristin

haha ;), jodå.

2008-03-11 @ 22:52:04
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0