Mode

Tänk om man hade varit liiite intresserad av mode. Vilken blogg man skulla ha kunnat haft.
Skriva nån rad då och då om någon snygg tröja som man fyndade på NK, Åhlens, Kappal eller vad alla affärer heter(Själv föredrar jag Stadium) till det "helt fantastiskt billiga priset 7000 kronor"(skulle jag köpa någon tröja för 7000 kronor förväntar jag mig att den är snygg, går att ringa med, se på tv med och klipper gräsmattan av sig själv plus att den aldrig blir smutsig) och få flera tusen läsare. Alla modebloggar verkar ju ha det, oavsett kvaliteten på dom.
Summa sumarum: Nämn ett klädesplagg, få 1000 läsare.
Sen kan man fixa värsta sponsordealen, få olika saker som man ska testa och sedan får betalt för att man ska skriva bra saker om dom, även fast dom är kassa. För får man betalt så kritiserar man ju knappast "skiten". Vore inte helt fel... Kan inget snällt företag skicka några skitprodukter till mig? Jag är van att ljuga, gör det bra dessutom. (Men nåde den som skickar något som kan kopplas samman med Suzzie Tapper)

Och sen så gör man varje dag ett inlägg där man visar dagens "outfit". (Varför? Vill jag veta hur någon ser ut så letar jag upp dom under dagen. Och om man är sjuk, vad gör man då? Tar ett kort på sig själv i morgonrock? Eller skriver ett långt inlägg om hur dåligt man mår och lägger sedan in en bild där man står i leggings(tajta långkalsonger va?)  och kashmir-tröja(ingen aning vad det är, men låter lyxigt).

Kommentarer
Postat av: lisa

Godmorgon, hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-27 @ 10:37:07
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Alinne

Hm, klokt!

2008-03-27 @ 11:01:14
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Carro

Så jäkla klockrent. ja du är faktiskt jäkligt bra på att ljuga om man kan se det som en bra egenskap

2008-03-27 @ 11:40:08
Postat av: kristin

haha, såååå sant ;)

2008-03-27 @ 16:24:00
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0