Nineteen, or?

Är jag verkligen nitton?
Börjar tveka lite eftersom att jag tycker På spåret är intressant att se på. Och nu sitter jag och äter lunch samtidigt som jag skrattar åt Så ska det låta... Får jämna ut det med att se på Alla älskar Kalle tror jag.

Tog det femtiotvå omgångar för Brynäs att inse att man gjorde fel?

Inte nog med att man är sjukskriven för magen. Nu har jag blivit sjuk också... Blir bara skojigare och skojigare det här. Tur man har House. Klar med första säsongen nu, bara lite extramaterial kvar att se på, sedan börja kolla på andra säsongen.

Det var en gång en Amerikan,en Turk och en svensk som satt i en båt. Plötsligt började Turken hälla sprit i vattnet.
 -Varför gör du så där?? frågade svensken och Amerikanen samtidigt.
 -Vi har gott om sånt där jag bor,svarade Turken.
Sedan började Amerikanen kasta pengar i vattnet.
 -Varför gör du så där?? frågade svensken och Turken samtidigt..
- Vi har gott om sånt där jag bor,svarade Amerikanen.

Sedan kastade svensken i Turken i vattnet.
 -Varför gjorde du så där?? frågade Amerikanen.
 -Vi har gott om såna där jag bor,svarade svensken...


Som ni kanske märker har jag gjort en mindre ändring i designen, kände att jag var tvungen att göra någon nytta när jag var hemma och hade ingen större lust att städa rummet en tisdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0