This is me then

Jag har länge tänkt att jag skulle presentera mig för er få som läser min underbara blogg. Har börjat några gånger men aldrig riktigt vetat vad jag skulle berätta. Och när jag väl haft ideér har det blivit hemskt oseriöst(vilket inte är så konstigt när jag skriver). I alla fall, jag hittade den här... prylen kan vi kalla det och tänkte att det vore ett smart så. Så; Enjoy.

Personligt:

1. vad heter du? Anton Sebastian Sjöblom
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Brad Pitt verkar funka rätt bra.  
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Donovan
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 1988
6. Var bor du? Hemlingby
7. Bott utomlands? Inte än
8. Flyttat antal gånger? En gång
9. Vart skulle du vilja bo? Öland
10. Vilken skolklass? Skolat färdigt för ett tag
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Rik.
12. Har du några syskon? Tyvärr, en lillebror

13. Är du morgon pigg eller morgon trött? Morgontrött


Utseende:

1. Hur lång är du?
1,74 m
2. Hårfärg? Gråblond... typ
3. Ögonfärg? Blågröna(Grönblåa?)
4. Mest nöjd med dig själv? Effektiva långfingrar
5. Minst nöjd med? Fötterna, bara problem. Håret, bara problem.
6. Skostorlek? 41-42
7. Glasögon? Ibland; linser ibland; halvblind ibland
8. Piercingar/tatueringar? Nej
9. Klädstil? Inte moderiktigt iallafall
10. Bryr du dig mycket om ditt utseende? Är man så snygg som jag är så behövs det inte
   

Favoriter:

1. Film? 
Sagan om Ringen 
2. Musikstil? Schlager
3. Årstid? Sommar
4. mat/dryck? Grillad lax med romsås/kall coca cola
5. Bok? Hon går genom tavlan, ut ur bilden
6. Färg? Blå
7. Parfym? Öh... Flaskan är blå med grå ränder och ser ut som en manskropp.
8. Tv program? House
9. Skolämne? Webbdesign
10. Sysselsättning? Innebandy


Blandat:

1. Vad heter din farmor?
Gun-Britt
2. Vad har du i din ..
a) Jackficka?
Pengar, kvitton, rollopapper
b) Skolväska? "Träskedar" från skolkafeterian, två innebandybollar, diskett
c) Handväska? Har ingen handväska...
3. Vad är du beroende av? Godis
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vad tror du på? Gud... Haha, den var bra... Mig själv
6. Vad köpte du senast? Pastasallad med räkor från Statoil
7. Har du några Husdjur? Lillebror
8. Vad bor du i? Radhus
9. Är du arg på någon just nu? Nej
10. Vad lyssnade du på för låt senast? Face-84  - Alla gamla X

10 saker om mig:

1. Är du singel?
Jo
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du utråkad? Ja
4. Är du irriterad? Nej
5. Är du italienare? No
6. Är du gravid? Rätt så omöjligt... Så svarar nej
7. Är du full? Nej
8. Är du cool? You know I'm ;D
9. Är dina föräldrar gifta? Nej
10. Är du kissnödig? Nej


10 saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Nej
2. Har du någonsin blivit sårad? Nej
3. Har du någonsing tänkt på en tjek nästan en hel natt så du inte kunnat sova? Nej
4. Har du tyckt om en tjej utan att berätta det för henne? Ja
5. har du kysst någon inom de senaste 3 veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Jag tror det
7. Är du kär? Nej
8. Är det viktigt hur den du är tsm med ser ut? Utsidan får en intresserad, insidan håller en kvar
9.Vill du gifta dig i framtiden? Njae, blir så dyrt att skilja sig
10. Vill du ha barn? Ja


10 saker med 2 alternativ


1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Katt, dom klarar sig själva 
4. Få bästa vänner eller många "vanliga" vänner? Få bästa vänner
5. Tv eller internet? Båda
6. Cola eller fjanta? Cola
7. Vild utekväll eller mysig hemmakväll? Mysig hemmakväll
8. Pengar eller lycka? I want money, money
9. Dag eller natt? Dag
10.MSN eller mobil? MSN


10 saker "har du någonsin"?

1. Varit tsm med någon du inte varit kär i?
Nej
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort nått du ångrat? Nja
4. Ljugit för någon du tycker om? Ja
5. Ätit en hel tårta? Inte än, men livet är långt
6. Gjort bort dig offentligt? Inte vad jag kan minnas
7. Velat bli tsm med ditt ex igen? Nej
8. Gråtit när ett husdjur dog? Nej
9. Velat försvinna? Njae
10. Kysst en helt främmande person? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0