10 grader

10 grader. Och inte i kylskåpet, utan utomhus! För andra dagen i rad...
Usch, vad deppigt det känns. I helgen var det över tjugo grader varmt och när jag klippte gräsmattan på stugan så hade jag ingen tröja på mig(Såg ni det inte var det er förlust).
Fast det är klart, jag bor ju i Sverige. Ett land med stora delar som ligger norr om polcirkeln. Man får vara glad så länge det inte snöar(det är bara maj, allt kan fortfarande hända).

Idag har det inte hänt så mycket. Snubblat på dammsugaren några gånger(städade rummet igår! Men har inte tagit ut dammsugaren än), cyklade ner på stan och tog ut pengar imorgon. Fick sällskap av Mr Rönngren en bit hem. Och nu... nu bloggar jag och kollar på Project Runway.... jag menar Gilmore Girls... eller The Simpsons menar jag.
Om lite mer än en timme är det avslöjandet av truppen till fotbolls-EM för Sverige. Själva laguttagningen är väl egentligen bara bla-ha, går ju att läsa i varenda tidning imorgon där alla krönikörer saknar någon och inte fattar varför någon fick följa med. Menmen...
Och ikväll är det House. ME WILL SEE!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fick en länk till det här bandet, de ger bort sin musik gratis via deras hemsida, och förklarar varför i en text på sidan. Väldigt bra idé, väldigt bra musik. Bara att tanka hem.



www.magnacartacartel.com



skicka vidare till någon som gillar musik.



Jag upplever detta som en utmärkt idé för nya tidens marknadsföring, och ser fan ingen anledning till att köpa skivor för att hålla kvar i det gamla. Trött på



Och dessutom den här harangen -



”För dig som tycker livet är sämre än igår, men bättre än imorgon”



Sommar och musik.



Love // Mimmi



2008-05-13 @ 16:27:36
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0