Charlotte Perrellis "vågade" video

Sitter och kollar på videon till Hero just nu.
För någon vecka sedan när dom höll på och spelade in den kunde man i Aftonbladet läsa om att den skulle vara vågad.
Nu efter att jag sett den undrar jag bara en sak: Vad är det som är så vågat? De sekunder då hon gör en Rihanna och flashar ryggen?
I övrigt så har jag kommit fram till två saker när jag ser den här videon. Eller tre saker.
1. Videon är totalt värdelös och kunde varit bättre om den haft någon "handling".
2. Charlotte Perrelli har stort ego. Ser ni någon annan än hon i videon?
3. Hon ser ut som en Barbie-docka.
Jo, jag kom på en fjärde sak också.
4. Hon är en härmapa. Ryggflashen har Rihanna använt(Säker någon innan Rihanna, men det är den enda jag kan komma på just nu) och när hon har nät framför ansiktet får jag associationer till Septembers video till låten "Satellites".




Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: näe, han slapp ;)

2008-05-18 @ 13:56:46
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0