Dagens gärningar

Ni kommer väl ihåg vad jag skrev att jag skulle göra idag?

Idag ska jag göra två saker.
1. Ut. I Solen. Det fina vädret. Cykla lite. Ner på stan. Får se ifall jag åker till boulognern och kollar på Rubbade Runar och Mr. Rönngren när dom spelar minigolf.
2. Städa rummet. Till och med så att mamma skrivit en lapp om det. Och har faktiskt tänkt göra det. I snart tre veckor... Så lär väl göra det. "Ta tummen ur röven" som Jasmina brukar säga...

Punkt ett gjorde jag. Cyklade mycket, var nere på stan men stannade inte. Var på väg till minigolfen men då kom RR och Mr Rönngren så var bara att vända och åka hem med dom.
Spelade fotboll. Och jag var, för att använda ett av RRs favoritord, GRYM. Stod i mål och räddade det mesta, bland annat med huvudet.
Punkt två... gjorde jag inget. Så mamma slog mig med en stekpanna. AJ! Imorgon ska vi till stugan så då kommer jag inte orka stäad rummet. Så blir k a n s k e på måndag.

Kommentarer
Postat av: Mr Rönngren

Sebbe AKA Schmeichel

2008-05-11 @ 14:04:28
Postat av: kristin

ärligt nu sebbe, när är du klar med din nya design :'D. jag har lessnat på denna haha:D

2008-05-11 @ 14:42:59
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: kristin

va lång tid det tar. haha :o :D

2008-05-11 @ 17:07:01
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: kristin

och uppdateringen i din blogg är ju inte skitbra idag heller :D

2008-05-11 @ 18:32:17
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0