Det ser mörkt ut...

Vädret ser inte alltför lovande ut just nu. Svarta moln söderut, hur det ser ut norröver vet jag inte då mitt fönster vetter mot söder och jag får svårt att blogga om jag ska gå och kolla hur det ser ut i norr. Dålig koncentrationsförmåga ni vet. Får hoppas på att det blir bättre. Ska ut och lufta mig och har absolut ingen lust att göra det när det regnar.
Och nej, det regnar inte just nu. Men med tanke på molnens färg så ser det bokstavligt och bildligt talat inte ljust ut!

Möte ikväll med innebandyn. Information om nästa säsong. Kan bli spännande att höra. Undrar om det är klart med någon ny tränare.
Nä, tjillevippen. Nu ska jag frukosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0