Kvälls-kvällsi

Woho, vilken kväll. Vilket ös! Party! Eller inte...

Och en fågel sket på mamma. Jag tror den siktade på Rubbade Runar men missade.

Blir pizza snart. Funderar på vad jag ska äta. Räkor är gott. Bussola. Men champinjoner är oxå gott, är lite sugen på svamp. Capriciossa. Hm, kanske skulle blanda. Finns ju Gudfadern.

Hursomhelst, efter det så blir det tv-mys. Indiana Jones ikväll. Tror faktiskt inte att jag sett den, så lär passa på. Så köpte chips på Maxi. Sourcream & Pepper. Min favorit som jag åt för första gången när jag packade dom på jobbet.

Och Rubbade Runar bevisade ytterligare en sak han inte är bra på. Matte nämligen.

Kommentarer
Postat av: kristin

du skriver ju aldrig något bra eller snällt om såkallade "rubbade runar",
;o

;)

2008-05-02 @ 22:26:50
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: kristin

det gör han visst :D

2008-05-02 @ 23:20:43
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0