Måndag morgon

Usch, vilken tråkig natt. Kunde absolut inne alls somna.
La mig i sängen ett men kunde inte somna förrän fyra. Låg och vred på mig, bytte sida på huvudet. Nej, jag satte inte huvudet på fötterna eller något sånt. Däremot så flyttade jag kuddarna till andra änden av sängen.
Men inte blev det lättare att somna. Vad jag avskyr sånt! Så börjar man tänka på annat, hjärnan går på högvarv(Har ännu inte hänt för Rubbade Runar) och så kan jag absolut inte somna.

Men, men. Dags att sluta älta det där. Sammanfattningsvis: Kunde inte sova, trött nu.
dag blir det nog inte så mycket gjort. Röja upp lite på rummet, ta en sväng ner på stan, fixa med en ny design på min blogg. Se på tv.
Ungefär det vanliga plus röja på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0