Sen morgon med fotboll

Godmorgon bloggen. Klockan tolv minuter över ett... Hehe.
Sov till tolv idag men har ändå varit rätt så aktiv. Varit ute och spelat fotboll med Rubbade Runar. Eller snarare, han har spelat fotboll och jag har stått i mål. Det är faktiskt rätt bra fysiskt sett att stå i mål när det är han som skjuter, för man får springa mycket för att hämta bollarna.

Sitter just nu och försöker ställa in kanalerna på teven. Inte nog med att det som vanligt när man kör auto-installation att kanalerna hamnar helt fel i kanallistan, den misslyckades även med att hitta femman och sexan. Aja, är väl dumt att klaga.

Och ikväll ska jag nog göra två saker. Se på film och gömma mig inne på toaletten från Rubbade Runar, Mr Rönngren och Lill-Lillemor. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: kristin

jag tror att rr äger dig på fotboll ;D moahahaha.

låter som att du fick mycket bra presenter igår ju =)

2008-05-31 @ 13:22:04
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0