Söndag med gräs, gräs, gräs.

Blir ett sent första inlägg idag.

Gårdagskvällen var riktigt trevlig, hemma hos "Grannarna" i Bomhus. Taco och tårta. Lite trist att Sverige inte kom placerad bättre, men det tar jag i ett annat inlägg.

Idag var det väckning 9. Suck. Kom inte i säng igår förrän efter två(spelade FIFA med RR när vi kom hem från Bomhus) så blev inte så många timmars sömn. Sen hade jag lite andra problem också, svårt att somna om när jag vaknade fem(...), så satte igång dvdn med Harry Potter och den Flammande Bägaren och såg sista kvarten, sen var det inte lika svårt att somna.
Som sagt var. Väckning nio. Klev upp tio. En timme snooze, skönt det.
Sen efter frukost bar det av till stugan. Och vad gjorde jag där... vad gjorde jag där... Vad gjorde jag där?
Jo, jag klippte gräsmattan. Börjar bli less på det. Mycket gräsmatta har vi. Mycket gräsmatta betyder mycket gräs som växer och för att inte få så mycket vuxet gräs. Har föreslagit att vi ska asfaltera lite av gräset. Eller iallafall bygga lite mera trall. Men hittils har jag inte fått igenom mina önskningar... Får väl hälla ut lite bensin på gräset så att rötterna dör... Det sista läste ni inte. Åtminstone inte på min blogg.

For sen till farmor där vi fikade och åt tårta. Blev mycket tårtaden här helgen. Tre bitar igår och en idag. Eller var det 2-2, kommer inte ihåg när jag den sista tårtbiten igår. Kan ha varit efter midnatt.

Nu är jag iallafall hemma och skriver så att ni kan få läsa mina underbara blogginlägg.
Haha, jag har inte cyklat på hela dagen. Det du Jasmina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0