Valborg

Hade en spännande Valborg må jag säga. Inte spännande spännande utan "spännande".
Var ute och cyklade en sväng strax innan nio. Åkte till kasen vid Högskolan men pyromanerna hade inte börjat härja där ännu så det brann inte...
Så jag trampade hemåt och kollade på fotboll istället.
Chelsea - Liverpool i Champions League. Semifinal. Trist nog så vann Chelsea efter förlängning, men det var ju en spännande match åtminstone.
Tänk, hade bara norska fotbollstränare berättat för sina spelare redan tidigt i sin ungdom vilket mål dom skulle göra mål på så hade inte första matchen slutat oavgjord...

Hursomhelst, efter det hade jag tänkt se någon Harry Potter-film, men var för trött så det blev inte av. Istället så funderade jag på Hitta Nemo som är en lite "piggare" film. Men jag var för trött. Orkade inte gå till dvd-hyllan som nästan går att nå från soffan jag sitter i... Än mindre orkade jag gå fram till dvd-spelaren och sätta i skivan. Eller leta efter fjärrkontrollen till dvdn...
Vart fasen är den? Försvinner hela tiden. Samma sak med tv-dosan. Skulle behöva sätta en gps-sändare på dom.
Så det blev Scrubs, 2½ men och How I met your mother innan jag la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0