Nytt rum

Okej, nu är det inte så drastiskt som det låter i rubriken. Jag har inte bytt rum(bara RRs rum som isådanafall skulle vara aktuellt och eftersom han bor i en garderob är det absolut inte aktuellt).
Bara möblerat om lite.
Jag har haft problem med att en massa sladdar legat framme. Eller 'jag' är fel. Där det står 'jag' borde ni läsa 'min käre mor'. Hon har gnällt lite och försökt tänka ut en del lösningar.
Men då kom jag(och läs jag) på en lösning. Genom att möblera om en del så har nu antalet synliga sladdar minskat till 2,5 kan vi säga. Och det är en förbättring.

Så från det som syns här ovanför höll jag på några timmar i fredags förmiddag/eftermiddag med att flytta och koppla sladdar. Var rätt skoj faktiskt. Lyckades få igång teven lagom till Kustbevakarna så fick höra om en utländskt jeppe som varit och simmat och tappat mobilen i vattnet. Undrar om det var exakt samtidigt? Lite klantigt isåfall.


Så ser det iaf ut nu. Lite stökigare kanske... Men det där är grundidén. Och imorgon är det ju städdag så det blir nog lite bättre då ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0