Spöken: Finns dom?


Tja, vad säger man. Enligt det där klippet så finns det "bevis" för att spöken finns.
Men å andra sidan. Det finns ju något som heter Photoshop och där är det nog inga större svårigheter att fixa in ett spöke i en bild
Kan ju ta ett exempel:

Inget speciellt med den där bilden egentligen. Snö, en fin himmel osv.
MEN.
Den där bilden tog jag för några veckor sedan, då det inte fanns någon snö. Såhär såg den ut från början innan jag testade mig fram i Photoshop.

Viss skillnad kan man nog säga.
Och jag är absolut ingen expert på Photoshop. Så visst är det möjligt att fejka in "spöken" i bilder.

Kan man bara lite kan man nog göra det. Och människor ljuger ju om mycket så varför skulle inte detta kunna vara ett sånt ämne?


Kommentarer
Postat av: Fanny

hemlingbyberget?^^

2008-11-11 @ 21:49:14
Postat av: petra

jag tror på spöken, eller kanske inte spöken men någonting i alla fall. nu kommer jag inte kunna somna inatt, kommer tänka på spöken hela tiden! haha,

2008-11-17 @ 23:51:06
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0